Aalborg Adventistkirke

Aalborg Adventistkirke er en kristen frikirke tilknyttet Syvende Dags Adventistkirken i Danmark. Vi forkynder Jesus Kristus som frelser og inviterer alle til at være en del af det kristne fællesskab.

The web site aalborg.adventistkirke.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have inspected thirteen pages inside the web site aalborg.adventistkirke.dk and found one website linking to aalborg.adventistkirke.dk. There are one public media sites acquired by aalborg.adventistkirke.dk.

AALBORG.ADVENTISTKIRKE.DK TRAFFIC

The web site aalborg.adventistkirke.dk is seeing diverging quantities of traffic all through the year.
Traffic for aalborg.adventistkirke.dk

Traffic ranking (by month) for aalborg.adventistkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for aalborg.adventistkirke.dk

Syvende Dags Adventistkirken

Kan man tale med Gud? Hvorfor har vi som adventister interesse i sundhed? Hvad skal man gøre, hvis man ikke kan tro? Årsmødet er begyndt følg med. En glædelig afrikanersabbat i Viborg. Årsregnskabet for 2014 er nu tilgængeligt. Så er vi klar til ungdommens aften. Sikke en kold og regnvåd sabbat! Men det gør ikke så meget når stemningen, budskabet, undervisningen, musikken var i top.

WHAT DOES AALBORG.ADVENTISTKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aalborg.adventistkirke.dk Mobile Screenshot of aalborg.adventistkirke.dk Tablet Screenshot of aalborg.adventistkirke.dk

AALBORG.ADVENTISTKIRKE.DK SERVER

Our parsers found that a single page on aalborg.adventistkirke.dk took two thousand six hundred and ninety-six milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
91.223.235.203

We found that aalborg.adventistkirke.dk is using the Apache operating system.

Aalborg Adventistkirke

The web site has the following on the web site, "Christiansgade 54, 9000 Aalborg." We saw that the web site also said " Kom og vær med til." It also said " Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen." The header had Adventistkirke as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by Adventkirke which isn't as urgent as Adventistkirke.

Fredericia Adventistkirke

Chr Wintervej 10, 7000 Fredericia. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Menigheden samles i private hjem den 1. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen.

Holstebro Adventistkirke

Velkommen til Holstebro Syvende Dags Adventistkirke. Platanvej 5, 7500 Holstebro. Bibelklub for børn og forbøn. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen.

Lille Nørlund Adventistkirke

Velkommen til Lille Nørlund menighed. Brandevej 26, Lille Nørlund, Ikast. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen. Brandevej 26, Lille Nørlund.

Metropolitan Seventh Day Adventist Youth Group Adventist Youth Blog, Resources, and More

Metropolitan Seventh Day Adventist Youth Group. Adventist Youth Blog, Resources, and More. Please update your bookmarks accordingly. General Conference of the Seventh-Day Adventist Youth Ministries. North American Division Youth Ministries of the SDA Church.