Holstebro Adventistkirke

Velkommen til Holstebro Syvende Dags Adventistkirke. Platanvej 5, 7500 Holstebro. Kom og vær med til. Bibelklub for børn og forbøn. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. dag sabbatten. Kl 0930-10.30 Bibelstudium. Kl 1045-12.00 Gudstjeneste. Taler Sven H. Jensen. Taler Sven H. Jensen N. Nyheder fra adventist.dk. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen.

OVERVIEW

The web site holstebro.adventistkirke.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have inspected ten pages inside the web site holstebro.adventistkirke.dk and found one website linking to holstebro.adventistkirke.dk.

HOLSTEBRO.ADVENTISTKIRKE.DK TRAFFIC

The web site holstebro.adventistkirke.dk is seeing diverging quantities of traffic all through the year.
Traffic for holstebro.adventistkirke.dk

Traffic ranking (by month) for holstebro.adventistkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for holstebro.adventistkirke.dk

Syvende Dags Adventistkirken

Kan man tale med Gud? Hvorfor har vi som adventister interesse i sundhed? Hvad skal man gøre, hvis man ikke kan tro? Årsmødet er begyndt følg med. En glædelig afrikanersabbat i Viborg. Årsregnskabet for 2014 er nu tilgængeligt. Så er vi klar til ungdommens aften. Sikke en kold og regnvåd sabbat! Men det gør ikke så meget når stemningen, budskabet, undervisningen, musikken var i top.

WHAT DOES HOLSTEBRO.ADVENTISTKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of holstebro.adventistkirke.dk Mobile Screenshot of holstebro.adventistkirke.dk Tablet Screenshot of holstebro.adventistkirke.dk

HOLSTEBRO.ADVENTISTKIRKE.DK SERVER

Our parsers found that a single page on holstebro.adventistkirke.dk took one thousand five hundred and ninety-two milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
91.223.235.203

BROWSER ICON

We found that holstebro.adventistkirke.dk is using the Apache operating system.

Holstebro Adventistkirke

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following on the web site, "Velkommen til Holstebro Syvende Dags Adventistkirke." We saw that the web site also said " Platanvej 5, 7500 Holstebro." It also said " Kom og vær med til. Bibelklub for børn og forbøn. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen."

SEEK SIMILAR BUSINESSES

Lille Nørlund Adventistkirke

Velkommen til Lille Nørlund menighed. Brandevej 26, Lille Nørlund, Ikast. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen. Brandevej 26, Lille Nørlund.

Metropolitan Seventh Day Adventist Youth Group Adventist Youth Blog, Resources, and More

Metropolitan Seventh Day Adventist Youth Group. Adventist Youth Blog, Resources, and More. Please update your bookmarks accordingly. General Conference of the Seventh-Day Adventist Youth Ministries. North American Division Youth Ministries of the SDA Church.

MOORE WELLNESS SOLUTIONS - Home

LEARN CPR AND YOU MAY SAVE A LIFE! Individual or Group Training. Certification in CPR and First Aid available. A heart attack occurs every 20 seconds. And a death occurs approximately every 60 seconds. To Save a Life! Individual CPR training is currently available in the Hampton Roads, Virginia Area. Other localities may be considered upon special request.

Nykøbing Falster

PFreuchensvej 7, Nykøbing F. Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7. Ny struktur hos EUD Media Center. Året der gik 2016 - Formandens nytårshilsen.