Næstved Adventistkirke

Næstved Adventistkirke er en kristen frikirke tilknyttet Syvende Dags Adventistkirken i Danmark. Vi forkynder Jesus Kristus som frelser og inviterer alle til at være en del af det kristne fællesskab.

The web site naestved.adventistkirke.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have inspected five pages inside the web site naestved.adventistkirke.dk and found zero websites linking to naestved.adventistkirke.dk.

NAESTVED.ADVENTISTKIRKE.DK TRAFFIC

The web site naestved.adventistkirke.dk is seeing diverging quantities of traffic all through the year.
Traffic for naestved.adventistkirke.dk

Traffic ranking (by month) for naestved.adventistkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for naestved.adventistkirke.dk

WHAT DOES NAESTVED.ADVENTISTKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of naestved.adventistkirke.dk Mobile Screenshot of naestved.adventistkirke.dk Tablet Screenshot of naestved.adventistkirke.dk

NAESTVED.ADVENTISTKIRKE.DK SERVER

Our parsers found that a single page on naestved.adventistkirke.dk took one thousand three hundred and twenty-eight milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
91.223.235.203

We found that naestved.adventistkirke.dk is using the Apache operating system.

Næstved Adventistkirke

The web site has the following on the web site, "Hvad kan vi tilbyde dig? Hvem er kirkens præst? Velkommen til Næstved Adventistkirke." We saw that the web site also said " Skyttestræde 3, 4700 Næstved." It also said " Kom og vær med til. I Adventistkirken tilbeder vi Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den Bibelske 7. Hver lørdag samles vi til. Kl 0930 Bibelstudie og samtale. Du er meget velkommen til at besøge os. Det er helt uforpligtende du kan være så anonym du selv ønsker! Nyheder fra adventist." The header had Adventistkirke as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by Adventkirke and Næstved which isn't as urgent as Adventistkirke.

Næstved Svane Apotek

Indtast dit navn og din email-adresse. Så modtager du nyhedsbrevet, der udkommer ca.

Borger - Næstved Kommune

Familie, Børn og unge. Børn og unge med særlige behov. Er du bekymret for et barn. Vielse, parforhold og navn. 2020 plan og mål for skoleområdet. Penge, skat og pension. Offentlig og privat innovation OPI. Flytning, byg og bolig. Byggegrunde og ejendomme til salg.

Næstved Enhedslisten Næstved

Fakta om Arena Næstveds økonomi NU! Næstved Arena koster skatteyderne kassen. Næstved kommunen Lock-outer eller HVEM GØR? Hvad koster en social og sundhedsassistent? Hvor meget vedvarende energi kan man få for 16. Så kom de på plads i byrådssalen. Jeg vil ikke tie stille! Hvem udtaler sig, hvornår. Vi vil gøre en forskel, ikke bygge et luftkastel.

Her finder du KSA - Venstre i Næstved

Mød Venstre på torvet i Næstved. Venstre i Næstved inviterer til dagligstuemøde på Fixvej 8 i Næstved, med Byrådsmedlem Søren Revsbæk. Søren vil give os indblik i sine opgaver i Byrådet, bl. om fremtiden for Næstveds folkeskoler. Evalueringen af skolestrukturen og hvad skal der ske for skolerne,.

Næstved Cityforening - Fresh Air Shopping