Aarhus Adventistkirke

Århus Adventistkirke er en kristen frikirke tilknyttet Syvende Dags Adventistkirken i Danmark. Vi forkynder Jesus Kristus som frelser og inviterer alle til at være en del af det kristne fællesskab.

The web site aarhus.adventistkirke.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have inspected six pages inside the web site aarhus.adventistkirke.dk and found one website linking to aarhus.adventistkirke.dk.

AARHUS.ADVENTISTKIRKE.DK TRAFFIC

The web site aarhus.adventistkirke.dk is seeing diverging quantities of traffic all through the year.
Traffic for aarhus.adventistkirke.dk

Traffic ranking (by month) for aarhus.adventistkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for aarhus.adventistkirke.dk

Syvende Dags Adventistkirken

Kan man tale med Gud? Hvorfor har vi som adventister interesse i sundhed? Hvad skal man gøre, hvis man ikke kan tro? Årsmødet er begyndt følg med. En glædelig afrikanersabbat i Viborg. Årsregnskabet for 2014 er nu tilgængeligt. Så er vi klar til ungdommens aften. Sikke en kold og regnvåd sabbat! Men det gør ikke så meget når stemningen, budskabet, undervisningen, musikken var i top.

WHAT DOES AARHUS.ADVENTISTKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aarhus.adventistkirke.dk Mobile Screenshot of aarhus.adventistkirke.dk Tablet Screenshot of aarhus.adventistkirke.dk

AARHUS.ADVENTISTKIRKE.DK SERVER

Our parsers found that a single page on aarhus.adventistkirke.dk took one thousand eight hundred and sixty-two milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
77.66.124.44

We found that aarhus.adventistkirke.dk is using the Apache operating system.

Aarhus Adventistkirke

The web site has the following on the web site, "Kom og vær med til." We saw that the web site also said " Adventistkirken ønsker at tilbede Gud som Skaber, og det gør vi også ved at helligholde den dag, der blev skabt til tilbedelse og hvile, den 7." It also said " Welcome to the Adventist Church in Aarhus City. You are welcome to join us in. 1000 AM - 1100 AM. 1100 AM - 1200 PM. Service in Danish - with translation into English. Årsmødet er begyndt følg med."

Հայաստանի Օրհուս կենտրոններ

Բնապահպանական տեղեկատվության հասարակական Օրհուս կենտրոններ Public environmental information Aarhus Centers. ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՕՐՀՈՒՍ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻՑ ՀԱՐՑՈՒՄՆԵՐ.

Aarhus, Jütland

View all the other panoramic images of Aarhus. Aarhus from the the Europa House. Clemens bro, Aarhus Festival. Bispetorv, Theatre and Cathedral. Aarhus Central Station, Banegården. The Concert Hall, Musikhuset. The Concert Hall, Musikhuset. Inside the Scandinavian Congress Center. ARoS, Aarhus Museum of Modern Art. Inside ARoS, Aarhus Museum of Modern Art. The Botanical Garden, Botanisk Have.

Forside - Ashihara karate - Århus

Velkommen til Ashihara Karate Århus. Ashihara Karate er som selvforsvar uovertruffent. Folk som træner karate vil dog altid undgå vold. Den trænede karateka er i besiddelse af bevidstheden om egne evner, og behøver derfor ikke at bevise noget - hverken overfor sig selv eller andre. Ikke mindst på grund af sin enestående effektivitet er Ashihara Karate blandt andet brugt til undervisning af politifolk i Japan. Læs mere om Ashihara Karate.

Aarhus - Dai Ki Haku Martial Art - Kampkunst, nærkamp og selvforsvar i Aarhus

Dai Ki Haku på TV. Dai Ki Haku i medierne. Har du lyst til at prøve kræfter med Dai Ki Haku kampkunst, nærkamp og selvforsvar, men ved du ikke helt om det er noget for dig? Træk i et par træningsbukser og kig ind en aften, så kan du selv prøve at være med. Se her, hvordan du starter! Læs, se og lyt.